назад
вперед


Педрада

Педрада ухвалила

 

1.Посилити роботу викладачів та майстрів виробничого навчання щодо підвищення якості знань учнів шляхом індивідуальної роботи з учнями, проведення додаткових занять та консультацій, залучення учнів до гурткової роботи з предметів. Проводити з обдарованими дітьми індивідуальну роботу.

2.Головам  МК  всіх циклів обговорити результати узагальнюючого контролю  на засіданнях методичних  комісій  та  активізувати роботу по покращенню організації  і  проведення  уроків.

3.Всім  педпрацівникам:

-при оцінюванні знань, умінь  та  навичок  учнів дотримуватися робочих критеріїв оцінювання;

-рекомендувати  викладачам та майстрам в/н  відвідувати  уроки  колег з  метою вивчення їх методів і форм роботи;

-наполегливо  працювати  над  поповненням тематичних папок, дидактичних матеріалів, більше впроваджувати інтерактивні технології,  сучасні методи навчання.

4.Викладачам загальноосвітніх та спеціальних дисциплін, у яких учні мають прогалини в знаннях, організувати роботу по усуненню цих прогалин.

5.Керівникам груп постійно здійснювати контроль за відвідуванням та рівнем знань учнів груп.

6.Педпрацівникам постійно працювати над підвищенням професійного рівня шляхом самоосвіти, вивченням та впровадженням новітніх педагогічних технологій, участю в обласних семінарах викладачів та майстрів виробничого навчання, проведенням конкурсів на кращого за професією, відкритих уроків та позакласних заходів.

7.Методисту ліцею та головам МК, організовувати проведення методичних заходів, що сприяють підвищенню професійної компетентності викладачів.

8.Головам МК обговорити на засіданнях МК пропозиції щодо методичної проблеми ліцею та надати конкретні пропозиції на наступну педагогічну раду.

9.Старшому майстру посилити контроль щодо підготовки майстрів виробничого навчання до проведення уроків професійно-практичної підготовки.

 

10.Майстрам виробничого навчання проявляти активність у пошуку шляхів підвищення ефективності професійної підготовки учнів.

dle

Подробнее
  • Просмотров: 715
  • Комментариев: 0
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.